Εισαγωγή στην Παιδαγωγική ( Α01Π01Υ)
Konstantinos Karras
Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι η γνωριμία των φοιτητών/φοιτητριών με τον χώρο της Παιδαγωγικής Επιστήμης καθώς και με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Οι κυριότερες θεματικές του μαθήματος θα αναλυθούν με βάση τις εισηγήσεις του διδάσκοντα αλλά και με εργασίες των φοιτητών και των φοιτητριών, με στόχο την κατανόηση όρων, εννοιών, φαινομένων, γεγονότων, προσώπων και συνθηκών που αφορούν την σύγχρονη Παιδαγωγική.
Επιμέρους στόχοι του μαθήματος είναι οι εξής:
-να γνωρίσουν οι φοιτητές/ φοιτήτριες τις βασικές έννοιες των «Επιστημών Αγωγής» και τις σημασίες όρων όπως «αγωγή», «εκπαίδευση», «κατάρτιση», κλπ. μέσα από μια ιστορική αναδρομή.
-να κατανοήσουν τις κυριότερες παιδαγωγικές ιδέες και ρεύματα στο χώρο της Παιδαγωγικής και να ξεχωρίσουν τους κυριότερους κλάδους της.
-να μυηθούν στη γενική προβληματική της διδακτικής διαδικασίας μέσα κυρίως από τη θεωρία των Αναλυτικών Προγραμμάτων.
-να προβληματιστούν γύρω από τον ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτικού και τις σχέσεις που αναπτύσσει με τους μαθητές του μέσα στη σχολική τάξη σήμερα.
-να προσεγγίσουν γενικά και με κριτικό τρόπο τα διδακτικά εγχειρίδια του δημοτικού σχολείου ως προς το περιεχόμενο και ως προς τη διδακτική τους προσέγγιση.
-να αναλύσουν καίρια θέματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη ενός δημιουργικού κλίματος μέσα στην τάξη μέσα από καινοτόμος διδακτικές προσεγγίσεις.
-να συζητήσουν σύγχρονα ζητήματα από το χώρο των Επιστημών Αγωγής που προκύπτουν μέσα και έξω από το σχολείο.
ΛιγότεραΒασικός σκοπός του μαθήματος είναι η γνωριμία των φοιτητών/φοιτητριών με τον χώρο της Παιδαγωγικής Επιστήμης καθώς και με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Οι κυριότερες θεματικές του μαθήματος θα αναλυθούν με βάση τις εισηγήσεις του διδάσκοντα αλλά και με εργασίες των φοιτητών και των φοιτητριών, με στόχο την κατανόηση όρων, εννοιών, φαινομένων, γεγονότων, προσώπων και συνθηκών που αφορούν την σύγχρονη Παιδαγωγική.
Επιμέρους στόχοι του μαθήματος είναι οι εξής:
-να γνωρίσουν οι φοιτητές/ φοιτήτριες τις βασικές έννοιες των «Επιστημών Αγωγής» και τις σημασίες όρων όπως «αγωγή», «εκπαίδευση», «κατάρτιση», κλπ. μέσα από μια ιστορική αναδρομή.
-να κατανοήσουν τις κυριότερες παιδαγωγικές ιδέες και ρεύματα στο χώρο της Παιδαγωγικής και να ξεχωρίσουν τους κυριότερους κλάδους της.
-να μυηθούν στη γενική προβληματική της διδακτικής διαδικασίας μέσα κυρίως από τη θεωρία των Αναλυτικών Προγραμμάτων.
-να προβληματιστούν γύρω από τον ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτικού και τις σχέσεις που αναπτύσσει με
Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι η γνωριμία των φοιτητών/φοιτητριών με τον χώρο της Παιδαγωγικής Επιστήμης καθώς και με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Οι κυριότερες θεματικές του μαθήματος θα αναλυθούν με βάση τις εισηγήσεις του διδάσκοντα αλλά και με εργασίες των φοιτητών και των φοιτητριών, με στόχο την κατανόηση όρων, εννοιών, φαινομένων, γεγονότων, προσώπων και συνθηκών που αφορούν την σύγχρονη Παιδαγωγική.
Επιμέρους στόχοι του μαθήματος είναι οι εξής:
-να γνωρίσουν οι φοιτητές/ φοιτήτριες τις βασικές έννοιες των «Επιστημών Αγωγής» και τις σημασίες όρων όπως «αγωγή», «εκπαίδευση», «κατάρτιση», κλπ. μέσα από μια ιστορική αναδρομή.
-να κατανοήσουν τις κυριότερες παιδαγωγικές ιδέες και ρεύματα στο χώρο της Παιδαγωγικής και να ξεχωρίσουν τους κυριότερους κλάδους της.
-να μυηθούν στη γενική προβληματική της διδακτικής διαδικασίας μέσα κυρίως από τη θεωρία των Αναλυτικών Προγραμμάτων.
-να προβληματιστούν γύρω από τον ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτικού και τις σχέσεις που αναπτύσσει με