ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ (ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018-19) (Γ04Π05)
Δημήτριος Γκότζος
Ο βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους/στις φοιτητές/-τριες να ενημερωθούν και να προβληματιστούν γύρω από τις εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης των μαθητών/-τριών και να αναδειχθούν καλές πρακτικές αξιολόγησης. Θα επιχειρηθεί ο προβληματισμός για τους σκοπούς και τους στόχους της αξιολόγησης στον 21ο αιώνα, η γνωριμία με το σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης καθώς επίσης και η γνωριμία, εξοικείωση αλλά και δημιουργία εργαλείων διαφορετικών μορφών αξιολόγησης.
ΛιγότεραΟ βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους/στις φοιτητές/-τριες να ενημερωθούν και να προβληματιστούν γύρω από τις εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης των μαθητών/-τριών και να αναδειχθούν καλές πρακτικές αξιολόγησης. Θα επιχειρηθεί ο προβληματισμός για τους σκοπούς και τους στόχους της αξιολόγησης στον 21ο αιώνα, η γνωριμία με το σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης καθώς επίσης και η γνωριμία, εξοικείωση αλλά και δημιουργία εργαλείων διαφορετικών μορφών αξιολόγησης.
Ο βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους/στις φοιτητές/-τριες να ενημερωθούν και να προβληματιστούν γύρω από τις εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης των μαθητών/-τριών και να αναδειχθούν καλές πρακτικές αξιολόγησης. Θα επιχειρηθεί ο προβληματισμός για τους σκοπούς και τους στόχους της αξιολόγησης στον 21ο αιώνα, η γνωριμία με το σύγχρονο θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης καθώς επίσης και η γνωριμία, εξοικείωση αλλά και δημιουργία εργαλείων διαφορετικών μορφών αξιολόγησης.