ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΑ (ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2019)
Δημήτριος Γκότζος
Το μάθημα αποσκοπεί αφενός να χρησιμοποιήσει την υπερμεσική τεχνολογία α) ως πλαίσιο για την ανάλυση ερμηνεία των θεωριών και πρακτικών δημιουργίας αναλυτικού προγράμματος β) ως γνωστικό αντικείμενο από το οποίο οι φοιτητές/-τριες πρέπει να αποκτήσουν συγκεκριμένες γνώσεις και δεξιότητες. Αφετέρου, στο μάθημα το αναλυτικό πρόγραμμα θα χρησιμοποιηθεί ως πλαίσιο για την ανάλυση και ερμηνεία των ρόλων που επιτελούν οι τεχνολογίες υπερμέσων σε διάφορες διαστάσεις του αναλυτικού προγράμματος και του τρόπου με τον οποίο μπορούν να ενεργοποιήσουν τη μάθηση.
ΛιγότεραΤο μάθημα αποσκοπεί αφενός να χρησιμοποιήσει την υπερμεσική τεχνολογία α) ως πλαίσιο για την ανάλυση ερμηνεία των θεωριών και πρακτικών δημιουργίας αναλυτικού προγράμματος β) ως γνωστικό αντικείμενο από το οποίο οι φοιτητές/-τριες πρέπει να αποκτήσουν συγκεκριμένες γνώσεις και δεξιότητες. Αφετέρου, στο μάθημα το αναλυτικό πρόγραμμα θα χρησιμοποιηθεί ως πλαίσιο για την ανάλυση και ερμηνεία των ρόλων που επιτελούν οι τεχνολογίες υπερμέσων σε διάφορες διαστάσεις του αναλυτικού προγράμματος και του τρόπου με τον οποίο μπορούν να ενεργοποιήσουν τη μάθηση.
Το μάθημα αποσκοπεί αφενός να χρησιμοποιήσει την υπερμεσική τεχνολογία α) ως πλαίσιο για την ανάλυση ερμηνεία των θεωριών και πρακτικών δημιουργίας αναλυτικού προγράμματος β) ως γνωστικό αντικείμενο από το οποίο οι φοιτητές/-τριες πρέπει να αποκτήσουν συγκεκριμένες γνώσεις και δεξιότητες. Αφετέρου, στο μάθημα το αναλυτικό πρόγραμμα θα χρησιμοποιηθεί ως πλαίσιο για την ανάλυση και ερμηνεία των ρόλων που επιτελούν οι τεχνολογίες υπερμέσων σε διάφορες διαστάσεις του αναλυτικού προγράμματος και του τρόπου με τον οποίο μπορούν να ενεργοποιήσουν τη μάθηση.