Σχεδιασμός διδασκαλίας και ανάπτυξη διδακτικού υλικού (Γ02Π04)
Κατερίνα Μαυραντωνάκη
Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές/τριες του Γ΄ και του Δ΄ έτους.
Στόχοι είναι
- η γνωριμία με το επίσημο πλαίσιο σπουδών
- η δημιουργία διδακτικών σεναρίων.
- η δημιουργία διδακτικού υλικού με εργαλείο το διαδίκτυο. (Π.χ. δημιουργία ηλεκτρονικών βιβλίων, νοητικών χαρτών, αλληλεπιδραστικών βίντεο, ασκήσεων, αφισών)
Οι συμμετέχοντες/ουσες στο μάθημα θα δημιουργήσουν ένα ιστολόγιο. Το ιστολόγιο αυτό θα λειτουργήσει ως portfolio εργασιών. Θα αναρτούν εκεί τις εργασίες που θα ανατίθενται κάθε βδομάδα.
Η αξιολόγηση του μαθήματος θα γίνει
- με το portfolio 50%
- με γραπτή εξέταση 50%
Τα συγγράμματα που προτείνονται είναι:
ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΧΡ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Αθήνα: Διάδραση
Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές/τριες του Γ΄ και του Δ΄ έτους.
Στόχοι είναι
- η γνωριμία με το επίσημο πλαίσιο σπουδών
- η δημιουργία διδακτικών σεναρίων.
- η δημιουργία διδακτικού υλικού με εργαλείο το διαδίκτυο. (Π.χ. δημιουργία ηλεκτρονικών βιβλίων, νοητικών χαρτών, αλληλεπιδραστικών βίντεο, ασκήσεων, αφισών)
Οι συμμετέχοντες/ουσες στο μάθημα θα δημιουργήσουν ένα ιστολόγιο. Το ιστολόγιο αυτό θα λειτουργήσει ως portfolio εργασιών. Θα αναρτούν εκεί τις εργασίες που θα ανατίθενται κάθε βδομάδα.
Η αξιολόγηση του μαθήματος θα γίνει
- με το portfolio 50%
- με γραπτή εξέταση 50%
Τα συγγράμματα που προτείνονται είναι:
ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΧΡ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Αθήνα: Διάδραση
Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές/τριες του Γ΄ και του Δ΄ έτους.
Στόχοι είναι
- η γνωριμία με το επίσημο πλαίσιο σπουδών
- η δημιουργία διδακτικών σεναρίων.
- η δημιουργία διδακτικού υλικού με εργαλείο το διαδίκτυο. (Π.χ. δημιουργία ηλεκτρονικών βιβλίων, νοητικών χαρτών, αλληλεπιδραστικών βίντεο, ασκήσεων, αφισών)
Οι συμμετέχοντες/ουσες στο μάθημα θα δημιουργήσουν ένα ιστολόγιο. Το ιστολόγιο αυτό θα λειτουργήσει ως portfolio εργασιών. Θα αναρτούν εκεί τις εργασίες που θα ανατίθενται κάθε βδομάδα.
Η αξιολόγηση του μαθήματος θα γίνει
- με το portfolio 50%
- με γραπτή εξέταση 50%
Τα συγγράμματα που προτείνονται είναι:
ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ ΧΡ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΧΑΤΖΗΔΗΜΟΥ Δ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Αθήνα: Διάδραση