Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας Προχωρημένου Επιπέδου
Georgios Manwlitsis
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με το χώρο της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας και η απόκτηση των γνώσεων εκείνων, οι οποίες θα τους βοηθήσουν: α) να κατανοούν και να αξιολογούν τα αποτελέσματα ψυχοπαιδαγωγικών ερευνών και β) να αναλαμβάνουν οι ίδιοι ψυχοπαιδαγωγικές έρευνες.
Ιδιαίτεροι στόχοι του μαθήματος είναι οι εξής:
Η εξοικείωση του φοιτητή με την ερευνητική ορολογία, ώστε να είναι σε θέση να κατανοεί τα πορίσματα των ψυχοπαιδαγωγικών ερευνών.
Η συστηματική και αναλυτική μελέτη των τεχνικών δειγματοληψίας και των μέσων συλλογής των ερευνητικών δεδομένων.
Η συστηματική και αναλυτική μελέτη των ποσοτικών μεθόδων της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας.
Η εξοικείωση του φοιτητή με τον τρόπο συγγραφής ερευνητικών εργασιών.
ΛιγότεραΣκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με το χώρο της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας και η απόκτηση των γνώσεων εκείνων, οι οποίες θα τους βοηθήσουν: α) να κατανοούν και να αξιολογούν τα αποτελέσματα ψυχοπαιδαγωγικών ερευνών και β) να αναλαμβάνουν οι ίδιοι ψυχοπαιδαγωγικές έρευνες.
Ιδιαίτεροι στόχοι του μαθήματος είναι οι εξής:
Η εξοικείωση του φοιτητή με την ερευνητική ορολογία, ώστε να είναι σε θέση να κατανοεί τα πορίσματα των ψυχοπαιδαγωγικών ερευνών.
Η συστηματική και αναλυτική μελέτη των τεχνικών δειγματοληψίας και των μέσων συλλογής των ερευνητικών δεδομένων.
Η συστηματική και αναλυτική μελέτη των ποσοτικών μεθόδων της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας.
Η εξοικείωση του φοιτητή με τον τρόπο συγγραφής ερευνητικών εργασιών.
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με το χώρο της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας και η απόκτηση των γνώσεων εκείνων, οι οποίες θα τους βοηθήσουν: α) να κατανοούν και να αξιολογούν τα αποτελέσματα ψυχοπαιδαγωγικών ερευνών και β) να αναλαμβάνουν οι ίδιοι ψυχοπαιδαγωγικές έρευνες.
Ιδιαίτεροι στόχοι του μαθήματος είναι οι εξής:
Η εξοικείωση του φοιτητή με την ερευνητική ορολογία, ώστε να είναι σε θέση να κατανοεί τα πορίσματα των ψυχοπαιδαγωγικών ερευνών.
Η συστηματική και αναλυτική μελέτη των τεχνικών δειγματοληψίας και των μέσων συλλογής των ερευνητικών δεδομένων.
Η συστηματική και αναλυτική μελέτη των ποσοτικών μεθόδων της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας.
Η εξοικείωση του φοιτητή με τον τρόπο συγγραφής ερευνητικών εργασιών.