Πτυχιακή Εργασία: Ψυχοπαιδαγωγική
Georgios Manwlitsis
Περιγραφή
Τα θέματα τα οποία θα αναπτυχθούν στην Πτυχιακή Εργασία κατά το 2024-25 θα είναι τα εξής:ς.
- Γνωστικό μαθησιακό προφιλ παιδιών προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος της οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος.
- Γλωσσικό μαθησιακό προφίλ παιδιών προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος της οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος.
- Προγράμματα πρώιμης ενίσχυσης του γραμματισμού και ανάπτυξη δεξιοτήτων προφορικού λόγου (λεξιλογίου και αφηγηματικών δεξιοτήτων) στην πρώτη παιδική ηλικία (3-8 ετών).
- Προγράμματα πρώιμης ενίσχυσης του γραμματισμού και ανάπτυξη γνώσεων γραπτού λόγου (αναγνώριση γραμμάτων και λέξεων) στην πρώτη παιδική ηλικία (3-8 ετών).
- Προγράμματα πρώιμης ενίσχυσης του γραμματισμού και ανάπτυξη μεταγλωσσικών δεξιοτήτων στην πρώτη παιδική ηλικία (3-8 ετών).
- Εκπαιδευτικές πρακτικές ως προς τη διδασκαλία πρώιμων δεξιοτήτων γραμματισμού σε παιδιά σε επικινδυνότητα για μαθησιακές δυσκολίες
Τα θέματα τα οποία θα αναπτυχθούν στην Πτυχιακή Εργασία κατά το 2024-25 θα είναι τα εξής:ς.
- Γνωστικό μαθησιακό προφιλ παιδιών προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος της οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος.
- Γλωσσικό μαθησιακό προφίλ παιδιών προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος της οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος.
- Προγράμματα πρώιμης ενίσχυσης του γραμματισμού και ανάπτυξη δεξιοτήτων προφορικού λόγου (λεξιλογίου και αφηγηματικών δεξιοτήτων) στην πρώτη παιδική ηλικία (3-8 ετών).
- Προγράμματα πρώιμης ενίσχυσης του γραμματισμού και ανάπτυξη γνώσεων γραπτού λόγου (αναγνώριση γραμμάτων και λέξεων) στην πρώτη παιδική ηλικία (3-8 ετών).
- Προγράμματα πρώιμης ενίσχυσης του γραμματισμού και ανάπτυξη μεταγλωσσικών δεξιοτήτων στην πρώτη παιδική ηλικία (3-8 ετών).
- Εκπαιδευτικές πρακτικές ως προς τη διδασκαλία πρώιμων δεξιοτήτων γραμματισμού σε παιδιά σε επικινδυνότητα για μαθησιακές δυσκολίες
Τα θέματα τα οποία θα αναπτυχθούν στην Πτυχιακή Εργασία κατά το 2024-25 θα είναι τα εξής:ς.
- Γνωστικό μαθησιακό προφιλ παιδιών προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος της οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος.
- Γλωσσικό μαθησιακό προφίλ παιδιών προσχολικής ηλικίας και ο ρόλος της οικογενειακού μαθησιακού περιβάλλοντος.
- Προγράμματα πρώιμης ενίσχυσης του γραμματισμού και ανάπτυξη δεξιοτήτων προφορικού λόγου (λεξιλογίου και αφηγηματικών δεξιοτήτων) στην πρώτη παιδική ηλικία (3-8 ετών).
- Προγράμματα πρώιμης ενίσχυσης του γραμματισμού και ανάπτυξη γνώσεων γραπτού λόγου (αναγνώριση γραμμάτων και λέξεων) στην πρώτη παιδική ηλικία (3-8 ετών).
- Προγράμματα πρώιμης ενίσχυσης του γραμματισμού και ανάπτυξη μεταγλωσσικών δεξιοτήτων στην πρώτη παιδική ηλικία (3-8 ετών).
- Εκπαιδευτικές πρακτικές ως προς τη διδασκαλία πρώιμων δεξιοτήτων γραμματισμού σε παιδιά σε επικινδυνότητα για μαθησιακές δυσκολίες
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -