ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΕΠΑ 331)
Theodoros Eleftherakis
Στο μάθημα αυτό επιχειρείται η ανάλυση της έννοιας πολιτική κοινωνικοποίηση, δημοκρατία, δημοκρατικός πολίτης, ο δημοκρατικός μαθητής και διερευνώνται, επίσης, το σχολείο και οι παράγοντες της σχολικής πολιτικής κοινωνικοποίησης (αναλυτικό πρόγραμμα, κρυφό αναλυτικό πρόγραμμα ή παραπρόγραμμα, εγχειρίδια, εκπαιδευτικός, παιδαγωγική ατμόσφαιρα και σχέσεις, στόχοι/μέθοδος/αξιολόγηση διδασκαλίας, μαθητικές κοινότητες, πολιτιστικές εκδηλώσεις, επισκέψεις, εκδρομές, εφημερίδες, ιστοσελίδες κ.λπ.) με σκοπό να κατανοηθεί το πώς αυτοί επιδρούν στη διαμόρφωση της πολιτικής προσωπικότητας και συμπεριφοράς του μαθητή.
Αναδεικνύεται η σημαντικότητα της οικογένειας και της ευρύτερης κοινωνίας: τοπική αυτοδιοίκηση, μέσα μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας, διαδίκτυο, ομάδες συνομήλικων, τέχνες, νέες τεχνολογίες κ.λπ.
Τέλος, η δημοκρατική κοινωνία στοχεύει στο δημοκρατικό σχολείο και τη δημοκρατική πολιτική κοινωνικοποίηση του μαθητή με δημοκρατική ευαισθησία και δεξιότητες, σεβασμό στα δικαιώματα του ανθρώπου και των ‘μειονεκτικών’ ομάδων.
Λιγότερα
Στο μάθημα αυτό επιχειρείται η ανάλυση της έννοιας πολιτική κοινωνικοποίηση, δημοκρατία, δημοκρατικός πολίτης, ο δημοκρατικός μαθητής και διερευνώνται, επίσης, το σχολείο και οι παράγοντες της σχολικής πολιτικής κοινωνικοποίησης (αναλυτικό πρόγραμμα, κρυφό αναλυτικό πρόγραμμα ή παραπρόγραμμα, εγχειρίδια, εκπαιδευτικός, παιδαγωγική ατμόσφαιρα και σχέσεις, στόχοι/μέθοδος/αξιολόγηση διδασκαλίας, μαθητικές κοινότητες, πολιτιστικές εκδηλώσεις, επισκέψεις, εκδρομές, εφημερίδες, ιστοσελίδες κ.λπ.) με σκοπό να κατανοηθεί το πώς αυτοί επιδρούν στη διαμόρφωση της πολιτικής προσωπικότητας και συμπεριφοράς του μαθητή.
Αναδεικνύεται η σημαντικότητα της οικογένειας και της ευρύτερης κοινωνίας: τοπική αυτοδιοίκηση, μέσα μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας, διαδίκτυο, ομάδες συνομήλικων, τέχνες, νέες τεχνολογίες κ.λπ.
Τέλος, η δημοκρατική κοινωνία στοχεύει στο δημοκρατικό σχολείο και τη δημοκρατική πολιτική κοινωνικοποίηση του μαθητή με δημοκρατική ευαισθησία και δεξιότητες, σεβασμό στα δικαιώματα τ
Στο μάθημα αυτό επιχειρείται η ανάλυση της έννοιας πολιτική κοινωνικοποίηση, δημοκρατία, δημοκρατικός πολίτης, ο δημοκρατικός μαθητής και διερευνώνται, επίσης, το σχολείο και οι παράγοντες της σχολικής πολιτικής κοινωνικοποίησης (αναλυτικό πρόγραμμα, κρυφό αναλυτικό πρόγραμμα ή παραπρόγραμμα, εγχειρίδια, εκπαιδευτικός, παιδαγωγική ατμόσφαιρα και σχέσεις, στόχοι/μέθοδος/αξιολόγηση διδασκαλίας, μαθητικές κοινότητες, πολιτιστικές εκδηλώσεις, επισκέψεις, εκδρομές, εφημερίδες, ιστοσελίδες κ.λπ.) με σκοπό να κατανοηθεί το πώς αυτοί επιδρούν στη διαμόρφωση της πολιτικής προσωπικότητας και συμπεριφοράς του μαθητή.
Αναδεικνύεται η σημαντικότητα της οικογένειας και της ευρύτερης κοινωνίας: τοπική αυτοδιοίκηση, μέσα μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας, διαδίκτυο, ομάδες συνομήλικων, τέχνες, νέες τεχνολογίες κ.λπ.
Τέλος, η δημοκρατική κοινωνία στοχεύει στο δημοκρατικό σχολείο και τη δημοκρατική πολιτική κοινωνικοποίηση του μαθητή με δημοκρατική ευαισθησία και δεξιότητες, σεβασμό στα δικαιώματα τ
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -