EARINO 2024 _ΨΥΧΟΔΥΝΑΜΙΚΗ /ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘ/ΣΥΜΠΕΡ ΔΙΑΤΡΧ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ (DEA124) | Ilias Kourkoutas |
| XEIMEΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2024 ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΥΑΛΩΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ (PREVENTION PROGRAMS IN EDUCATION)-ADVANCED COURSE (EΘ 111) | Anastasios ΜΑTSOPOULOS, Ph.D. |
| ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ (DEA121) | Maria Kypriotaki |
| ΔΕΠΥ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ (ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ-ΕΑΡΙΝΟ 2021) (DEA106) | Anastassios MATSOPOULOS |
| Διπλωματική Εργασία ΠΜΣ (PTPEP113) | Georgios Manwlitsis |
| ΔΠΜΣ πρακτική άσκηση (DEA109) | Georgiadi Maria / Eleni Tragoulia |
| ΕΑΡΙΝΟ-ΕΞΑΜΗΝΟ (2022)-EIΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ-ΕΠΟΠΤΕΙΑ-ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ (2022) (DEA117) | Anastasios Matsopoulos |
| Εποπτεία Ακαδημαϊκής Πρακτικής 2022 (DEA112) | Ilias Kourkoutas |
| Εποπτεία Ακαδημαϊκής Πρακτικής 2023-24 (DEA122) | Ilias Kourkoutas |
| ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΑΡΙΝΟ 2022 (DEA115) | Aikaterini Venianaki |
| ΕΠΟΠΤΕΙΑ-ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ (2022) (DEA114) | Anastasios Matsopoulos |
| Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας - ΔΠΜΣ στην Ειδική Αγωγή (Υ 207) | Βασίλης Γραμματικόπουλος |
| ΝΥ: Σύγχρονες τάσεις στην εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων και παρεμβάσεων – Ανάπτυξη δεξιοτήτων (ΝΥ103) | Γαρυφαλιά Χαριτάκη |
| ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ (ΑΔ105) | ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΟΔΗΜΗΤΡΑΚΗ |
| Προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών με ή χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές: Αποτελεσματική διαχείριση στη σχολική τάξη (ΣΔΠΣ 105) | Aikaterini Venianaki |
| Πρώιμη Παρέμβαση στο Σχολείο και την Οικογένεια (Υ206) | Maria Kypriotaki |
| Σχολικός εκφοβισμός και παιδιά με ΕΕΑ (ΕΘ 110) | Aikaterini Vasiou |
| ΨΥΧΟΔΥΝΑΜΙΚΗ /ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ (2023) (Υ203) | Ilias Kourkoutas |
| ΨΥΧΟΔΥΝΑΜΙΚΗ /ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ (Υ203) 2021 (DEA107) | Elias Kourkoutas |
| Ψυχοπαθολογία Παιδιών & Εφήβων (DEA101) | Ilias Kourkoutas |
|