Συναισθηματικές και Συμπεριφορικές διαταραχές στη σχολική ηλικία 2022-23 (Β05Π06)
Ilias Kourkoutas
Σε αυτό το μάθημα θα εκτεθούν και θα συζητηθούν θέματα που άπτονται (α) των ατομικών ψυχοκοινωνικών χαρακτηριστικών των μαθητών με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες/ διαταραχές, καθώς και της βαθύτερης ψυχολογίας τους, (β) των μοντέλων ερμηνείας των αιτιών/παραγόντων που συμβάλουν στην ανάπτυξη των συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών, (γ) της οικογενειακής δυναμικής και των συμπεριφορών των γονέων αυτών των παιδιών, (δ) των παραγόντων κινδύνου (παράγοντες που κάνουν τις συμπεριφορές/ αντιδράσεις τους να "χειροτερεύουν ") στο πλαίσιο του σχολείου και της οικογένειας, όπως και (ε) των πρακτικών/ στρατηγικών αντιμετώπισης/ διαχείρισης αυτών των δυσκολιών σε ατομικό, οικογενειακό και σχολικό επίπεδο.
Σκοπός και Περιεχόμενο του μαθήματος
Είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τα ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά αυτών των μαθητών
Τα χαρακτηριστικά των οικογενειών τους, καθώς και να εξοικειωθούν με τα νέα μοντέλα ερμηνείας των διαταραχών αυτών, ώστε να αποκτήσουν καλύτερη γνώση των ενδοψυχικών/ενδοπροσωπικών και διαπροσωπικών δυσκολιών και προκλήσεων της παιδικής και προεφηβικής ηλικίας των περιπτώσεων παιδιών με περισσότερο ή λιγότερο σοβαρά προβλήματα
Να εξοικειωθούν με τις νέες προσεγγίσεις και πρακτικές σε ψυχολογικό και ψυχοπαιδαγωγικό επίπεδο που μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά με προβλήματα να ενταχθούν καλύτερα στην τάξη, στο κοινωνικό πλαίσιο και να εξελιχθούν μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά
Λιγότερα
Σε αυτό το μάθημα θα εκτεθούν και θα συζητηθούν θέματα που άπτονται (α) των ατομικών ψυχοκοινωνικών χαρακτηριστικών των μαθητών με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες/ διαταραχές, καθώς και της βαθύτερης ψυχολογίας τους, (β) των μοντέλων ερμηνείας των αιτιών/παραγόντων που συμβάλουν στην ανάπτυξη των συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών, (γ) της οικογενειακής δυναμικής και των συμπεριφορών των γονέων αυτών των παιδιών, (δ) των παραγόντων κινδύνου (παράγοντες που κάνουν τις συμπεριφορές/ αντιδράσεις τους να "χειροτερεύουν ") στο πλαίσιο του σχολείου και της οικογένειας, όπως και (ε) των πρακτικών/ στρατηγικών αντιμετώπισης/ διαχείρισης αυτών των δυσκολιών σε ατομικό, οικογενειακό και σχολικό επίπεδο.
Σκοπός και Περιεχόμενο του μαθήματος
Είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τα ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά αυτών των μαθητών
Τα χαρακτηριστικά των οικογενειών τους, καθώς και να εξοικειωθούν με τα νέα μοντέλα ερμηνείας των διαταραχών αυτών, ώστε να αποκτήσουν καλύτερη γνώση τ
Σε αυτό το μάθημα θα εκτεθούν και θα συζητηθούν θέματα που άπτονται (α) των ατομικών ψυχοκοινωνικών χαρακτηριστικών των μαθητών με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες/ διαταραχές, καθώς και της βαθύτερης ψυχολογίας τους, (β) των μοντέλων ερμηνείας των αιτιών/παραγόντων που συμβάλουν στην ανάπτυξη των συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών, (γ) της οικογενειακής δυναμικής και των συμπεριφορών των γονέων αυτών των παιδιών, (δ) των παραγόντων κινδύνου (παράγοντες που κάνουν τις συμπεριφορές/ αντιδράσεις τους να "χειροτερεύουν ") στο πλαίσιο του σχολείου και της οικογένειας, όπως και (ε) των πρακτικών/ στρατηγικών αντιμετώπισης/ διαχείρισης αυτών των δυσκολιών σε ατομικό, οικογενειακό και σχολικό επίπεδο.
Σκοπός και Περιεχόμενο του μαθήματος
Είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τα ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά αυτών των μαθητών
Τα χαρακτηριστικά των οικογενειών τους, καθώς και να εξοικειωθούν με τα νέα μοντέλα ερμηνείας των διαταραχών αυτών, ώστε να αποκτήσουν καλύτερη γνώση τ